De planning, hoezo welke planning? - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Dian - WaarBenJij.nu De planning, hoezo welke planning? - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Dian - WaarBenJij.nu

De planning, hoezo welke planning?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dian

13 Augustus 2009 | Nederland, Deventer

1 september komt al dichterbij. Ik zal toch iets van een planning moeten hebben. De eerste nacht in Thaland, Bangkok heb ik een Hotel geresrveerd. Dus vanuit de airport kan ik meteen een taxi nemen naar een eigen plekje voor de nacht. Hoewel ik een lowbudget vakatie wil houden is deze eerste en laatste nacht in het hotel in Bangkok behoorlijk lux. Ik zie het maar even als overgangsfase tussen beiden levenswijzen, grinnns.

Hotel: http://www.bmair.nl/Hotels/Thailand/E/Hotels-Thailand-Bangkok-The-Twin-Towers.htm

Vanuit Bangkok wil ik de nachttrein nemen naar Kho Tao, een duikersparadijs, een klein nog redelijk robust eilandje waar veel backpackers komen. Jaja, ik weet dat de trein niet op een eiland kan komen. Gelukkig hebben ze daarvoor specaile boten die dat probleem opvangen. Ik ben er ooit eerder geweest. Kho Tao is een favoriet eilandje van me. Er heerst een ontspannen en prettige sfeer.En het is er prachtig met alleen maar laagbouw. Ik zal daar 4 tot 5 dagen blijven.

Vandaar uit wil ik naar Khao Sok. Hup, niet zeuren. Met gids en medereizigres de jungle in. Slapen in boomhutten en rafthouses (drijvende huisjes op het water).
Het klinkt alsof er alleen maar tochten zijn door het oerwoud. Maar ik weet dat er daarnaast veel pret te maken is met andere activiteiten.
Ook hier zal ik zo'n 5 dagen zijn.

Voor de rest is er niet echt een planning meer. Tenminste tot nu toe niet. Maar het lijkt me fantastisch om naar één van de buurlanden toe te gaan. Vietnam of Laos of... ach, ik laat het nog een beetje open.

Ik wil hier in Nederland nog wat onderzoekjes doen of er nog dingen zijn die me te gek lijken.

Maar één ding is zeker, ik ga proberen low budget te gaan, een oude wens van me om dat te proberen. Dus met minimale middelen, low budget geasthouses en genieten van het eten op straathoeken.

• 13 Augustus 2009 - 18:57

Dian :

• 13 Augustus 2009 - 21:51

Zwanet:

wat een geweldige plannen...
    echt waar..
    hoop dat je gaat genieten

en als je ons niet op de hoogte houd...

dannnnn... hahaahhah

kusssss

• 14 Augustus 2009 - 08:28

Han:

Het klinkt nu al goed... mocht je bij Vieng Travel terecht komen, doe dan Ernst-Otto de groetjes ;)
    X

• 16 Augustus 2009 - 09:48

Pa En Ma:

Lieve Dianca,
    Wij zullen je zeker blijven volgen op de reis van je leven en je reisverslagen lezen. Natuurlijk zijn we ook bezorgd om je, maar niet veel meer dan normaal. Als je op welke manier dan ook in de problemen mocht komen,( gezondheid, financileel) of anders, dan staan we voor je klaar. Een hele fijne vakantie en een behouden thuiskomst.

• 17 Augustus 2009 - 13:16

Margot Herbrink:

oh... wat ben ik jaloers. Wat een geweldige ervaring gaat dit worden. En een maand lang! Maar je komt wel terug he? Wie moet me anders elke week naar de yoga slepen.. haha. xx