Morgen weer naar Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dian - WaarBenJij.nu Morgen weer naar Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dian - WaarBenJij.nu

Morgen weer naar Bangkok

Door: Dianca

Blijf op de hoogte en volg Dian

24 September 2009 | Thailand, Bangkok

Mijn paar daagjes zon en zee zitten er alweer op. Morgen moet ik weer terug naar BKK. Al heb ik veel zee gezien, heerlijke warm blauw water waar je uren in kan ronddobberen, de zon liet helaas weinig van zich zien. Maar toch, hangend in een stoel, met boekje onder de bewolking en soms regen ben ik een beetje bruin geworden. Eindelijk. Want het zag er niet uit. Van mijn kruin tot onder mijn schouders erg bruin, dan een hele tijd alleen maar wit en onder mijn knieen weer bruin. Echt geen gezicht, lol. Nu lijkt het weer wat.

Goed nieuws... mijn oren zijn open aan het gaan. Ik kan eindelijk normaal horen en er gaat een wereld voor me open. Ik ga dat vanavond even vieren in de Reggeabar met mijn nieuwe vrienden hier. Ja, haha, ook hier heb ik weer mensen leren kennen. Het lijkt of ik de hele dag met andere mensen op stap ben, maar dat is niet zo, maar gedeelten van de dag gebeurt het wel dat mensen elkaar opzoeken. Zo kom je van de ene goep in de andere.

Morgen, dus naar BKK omdat ik zaterdag naar mijn ogen moet laten kijken. Of er hechtingen uitmoeten... ik zou het niet weten. Alle hechtingen zitten van binnen.
De nieuwe profielfoto is gisteren gemaakt. Onbegrijpelijk he, dat mijn ogen een paar dagen daarvoor zijn geopereerd. je ziet het niet eens meer. Het ziet er fantastisch uit. Ben benieuwd als alle zwellingen weg zijn, hoe het er dan uit ziet.


  • 24 September 2009 - 13:41

    Sabahat:

    Ben wel erg benieuwd naar je ogen!

    Ondanks je pijnlijke oren en de operatie lijk jij alleen maar lol te hebben, grote optimist!!!

    geniet ervan (doe je toch al..)

    groetjes,

    Sabahat

  • 24 September 2009 - 13:43

    Zwanet:

    Je ziet er fantastische uit ;)
    en ook lekker bruin...als ik naast je zou staan zou je het verschil goed kunnen zien.. de bleekscheet die ik ben whaaaa

    geniet vandaag nog maar lekker van het mooie plekje. en natuurlijk van je laatste vakantie dagen..nog 6 te gaan en dan ga je weer naar het koude kikkerlandje...

    misschien een idee om dan eens gauw af te spreken.. ben wel heel benieuwd naar je verhalen en foto's...

    knufffffffffffffffff

  • 24 September 2009 - 14:34

    Dinij En Ben:

    Dat is goed nieuws. Een leuk en informatief verslag waar we blij mee zijn. Ellen was net gezellig hier en zal ook wel blij zijn met je verslag want ze mist jou erg. Wij willen je ook graag weer zien en je recht in je mooie ogen kijken.
    Tot spoedig lieve meid en een geweldige laatste week toegewenst.
    Knuffel van je Ma en Pa
    xxxxx


  • 24 September 2009 - 15:02

    Ellen:

    Hey lekker ding,

    Je ziet er fantastisch uit, meid.
    Ik kom je woensdag wel even ophalen van Schiphol.

    Veel liefs en nog heel veel plezier,

    Ellen xxx

  • 24 September 2009 - 15:12

    Margot Herbrink:

    hi beauty,

    wat een frisse blik, woh! Je komt als herboren terug, goed hoor.
    Geniet maar lekker van het goede leven daar, en wat fijn dat je weer wat hoort.

    Tot gauw, dikke zoen, Margot

  • 25 September 2009 - 06:37

    Monica:

    Hoi Dianca,

    leuk om je verhalen te lezen! Geniet er nog maar even van.

    Monica

  • 25 September 2009 - 07:18

    Josette:

    He vrouwtje, ik hoorde dat je in Thailand. Wat goed zeg. Heb je al olifanten gezien.
    Het is vast een prachtig land en zo als ik lees leer je een heleboel mensen kennen. Ik las ook dat je je aan je ogen hebt laten helpen. Goed hoor. Ik. zou het niet durven. Volgende week kom je al weer terug. Ik zal geregeld op je site kijken en reageren.
    Dikke kus Josette

  • 26 September 2009 - 08:56

    Noor:

    Ik vind je zo stoer! Jij doet wat vele mensen zouden willen doen (en nooit doen). Goede reis en kom veilig weer thuis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Dian

Actief sinds 13 Aug. 2009
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 61482

Voorgaande reizen:

25 Februari 2022 - 26 Maart 2022

Guatemala 2022, cultuur en natuur

05 November 2021 - 03 December 2021

2021 Thailandreis in covidtijd

12 Februari 2019 - 26 Februari 2019

Bumrungrad Hospital Bangkok 2019

17 Oktober 2017 - 17 November 2017

Backpacken Vietnam, oktober-november 2017

18 November 2014 - 17 December 2014

Backpacken Thailand Laos en Cambodja 2014

18 Januari 2011 - 03 Februari 2011

Met paps en mams 2 weekjes Thaise zon, 2011

01 September 2009 - 30 September 2009

Backpacken Thailand, going with the flow, 2009

Landen bezocht: