Luieren in Houay Xai, 22 november 2014 - Reisverslag uit Chiang Khong, Thailand van Dian - WaarBenJij.nu Luieren in Houay Xai, 22 november 2014 - Reisverslag uit Chiang Khong, Thailand van Dian - WaarBenJij.nu

Luieren in Houay Xai, 22 november 2014

Door: Dianca

Blijf op de hoogte en volg Dian

22 November 2014 | Thailand, Chiang Khong

Yes, ik ga morgen naar Gibbon experience, http://www.gibbonexperience.org/, http://www.aroundtheglobe.nl/reizen/laos/gibbon-experience-si703.html , Ik mag maar het minimale meenemen, de rest blijft daar op kantoor. 2 dagen het tropische woud in, met de took-took, daarna 2 uur lopen voordat we er zijn. 5 km touwen tussen de boomtoppen en slapen in een boomhut, 40 meter van de grond. Er schijnen veel grote spinnen te zijn en daar ben ik echt bang van. Het is geregeld, nu afwachten of mijn 50-jarige lichaam het trekt ;)

Vandaag was een regel- en luierdag. Vanuit Het Guesthouse kijk ik op de Slowboaten die 's morgens vertrekken. Laos Kip geregeld ( ik krijg me toch een berg laosbriefjes voor mijn euro's, het past nauwelijks in mijn portemonnee), Lao massage viel beetje tegen, leek een beetje op slap aftreksel van Thai massage. Water, wc papier en sigaretjes voor komende dagen gekocht. Vanavond mijn tassen maar weer eens goed en praktisch inpakken.

Daarna de middag voor mijn kamer gehangen met laptopje. Maar vooral veel gekletst met mijn Duitse buurvrouw. Ze is 19 jaar. Leeftijd speelt hier geen rol.

Van mams en Tim gehoord dat het in Nederland vriesde. Hier is het erg warm overdag. 's Avonds koelt het af tot een prettige temperatuur.

  • 22 November 2014 - 12:48

    Han:

    Mooi om weer eens mee te reizen naar een ander land.
    Geniet van de natuur en van de aapjes.
    Geniet ook van die griezels met veel poten, ik heb gehoord dat ze heel goed kunnen boomklimmen en dol zijn op fitte 50-ers.

    X

  • 22 November 2014 - 14:10

    Jeroen:

    Ha Dianca! Zo, ik ben weer helemaal bij gelezen.. klinkt alsof je al weken weg bent! De zon schijnt hier vandaag, zo erg is't niet, maar sjonge.. ik zou wel willen ruilen. Is Laos een hele andere ervaring dan Thailand, of is het verschil niet zo groot? Blijf schrijven, he? Het leuk om te lezen en van je te horen.. ik zou je teveel missen zonder. Geniet! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dian

Actief sinds 13 Aug. 2009
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 61429

Voorgaande reizen:

25 Februari 2022 - 26 Maart 2022

Guatemala 2022, cultuur en natuur

05 November 2021 - 03 December 2021

2021 Thailandreis in covidtijd

12 Februari 2019 - 26 Februari 2019

Bumrungrad Hospital Bangkok 2019

17 Oktober 2017 - 17 November 2017

Backpacken Vietnam, oktober-november 2017

18 November 2014 - 17 December 2014

Backpacken Thailand Laos en Cambodja 2014

18 Januari 2011 - 03 Februari 2011

Met paps en mams 2 weekjes Thaise zon, 2011

01 September 2009 - 30 September 2009

Backpacken Thailand, going with the flow, 2009

Landen bezocht: