Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dian - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dian - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Dianca

Blijf op de hoogte en volg Dian

18 September 2009 | Thailand, Bangkok

Gisteren weer in bangkok aangekomen. Een reis zonder problemen.

Ik slaap vanacht voor de tweede keer in de Four Sons. Maar ik denk dat ik vanaf morgen slaap in een ander guesthouse. Ik ben er nu, het is er fantastisch, de sfeer geweldig, de muziek om bij weg te zwijmelen en de mensen hier, wooow, iedereen gaat gewoon bij elkaar zitten met als gevolg dat we een hoop lol hebben. En dat alles in een klein guesthouse in een tussenstraatje in het backpackersgebied.

Hoe ben ik hier terecht gekomen?

Gisteravond werd ik aan de tafel uitgenodigd bij een restaurant door twee Amerikaanse en een Thaise dame. Nou ja, dames, heerlijk gezellige meiden, midden twintig. Ze vroegen of ik zin had om het hen op stap te gaan. Natuurlijk zeg ik daar geen nee op. Vervolgens gingen we naar een cafee, waar ik nu zit te schrijven naar jullie,daar troffen we nog meer mensen waar we mee aan de klets raakten. De genoemde dames zijn lesbiennes, knettergek, superleuk en o zo lief en innemend. Een oudere franse man en een homofiele 40er vergezelden ons naar onze volgende stop..... een drukke straat, waar we zittend op plastic krukjes drank bestelden en waar de dames een dansende bedelaar hielpen om zijn geld te verdienen. het werd een leuke show op straat. Ondertussen kwamen er nog meer mensen bij onze groep. Het werd steeds groter en het werd steerds leuker en gekker. We eindigden in een danslokatie waar we ueren dansten, Ik zou niet meer weten hoe laat ik terug ging naar mijn guesthouse. Het was in ieder geval laat en de oudere fransman en de homofiel brachten me terug.

Weet je, het is zo gek hier, ik ontmoet hier zonder moeite te doen de leukeste mensen en ik geniet van ieder moment. Wat ben ik blij dat ik terug ben gegaan naar Bangkok.

Vandaag had ik een rustige dag ingepland, Fout. Plannen hier is bijna onmogelijk. Steeds komt er iets op je pad. Vandaag was het dat ik onverwachts de Amerikaanse dames weer tegen kwam. Met een van hen ben ik bij een salon geweest. Mijn gezicht helemaal laten behandelen, Voetpedicure en daarna.... haha, soms gaat dat zo.... heb ik de permanente makeup op mijn wenkbrauwen bij laten werken. Ook mijn lippen kwamen aan de beurt. Alles kost hier maar een fractie van wat het in Nederland kost. De beslissing was in deze dus snel gemaakt.

Het ziet er naar uit dat ik hier nog wel een paar dagen zal blijven, mijn oren gaan morgen met mij weer naar het ziekenhuis. Ik word er erg moe van om maar de helft te kunnen horen. Schrik niet als ik met nog meer dingen op de proppen kom, als ik in het ziekenhuis ben geweest. Het is zo makkelijk hier om dingen te doen die veel goedkoper zijn dan in Nederland en ook nog eens met veel meer zorg uitgevoerd worden. De medische zorg is hier gewoon geweldig, daar kan Nederland gewoon niet tegenop.

Zo meteen ga ik kijken of de kamer hier voor mijn gevoel in orde is, daarna trekken we er weer met een groep op uit en gaan een volgend klein feestje houden. Ik zal proosten op jullie.


xxxxx


  • 18 September 2009 - 16:31

    Dinij En Ben:

    Waar is ze de laatste dagen geweest, dachten we.
    Ben en ik bespeurde in jou verslag enige zorg omtrent je oortjes. Goed oefenen met luisteren. Gelukkig is tot nu toe van alles wat je
    meemaakt leuk en boeiend. Het is hier morgen 25 graden dus volop zomer. Heel veel liefs van je Ma en pa.

    xxxzzzxxxxxxxxx


  • 18 September 2009 - 16:47

    Zwanet:

    geweldig die verhalen van je.... have fun..
    dikke kuss

  • 18 September 2009 - 17:10

    Ruurdtje:

    Leuk dat elke dag weer vol verrassingen zit.
    Een vakantie om in positieve zin jaloers op te zijn.
    Veel plezier!

  • 18 September 2009 - 18:03

    Rontonton:

    Hey lieverd, ben blij dat je het reuze naar je zin hebt. Prachtige verhalen. Hoop je binnenkort weer te zien.
    XXX

  • 19 September 2009 - 06:42

    Evelien:

    He Hoi!!!

    succes met je oren....ik weet hoe het is om slecht gehoor te hebben....en dat is nie fijn....gelukkig ken ik bijna niet anders, maar als je er iets aan kan laten doen...?!

    liefs

  • 21 Juli 2010 - 09:09

    Ingrid Verhoeven:

    Hallo Dianca,

    Ik heb de link naar jouw blog alweer een tijd geleden van Luka gekregen. Het is dan ook het enige wat ik heb anders zou ik een mailtje sturen. Zoals je misschien weet ben ik de zus van Monique. Ik heb via mijn moeder van jouw moeder Dini gehoord dat je gaat verhuizen naar Delft. Ik ben zelf ook van plan om binnen een paar maanden naar Delft te verhuizen. Ik heb er vroeger ook gewoond. Misschien kunnen we dan een keer kontakt hebben. Ik wil zelf ook nog steeds naar Thailand en ik wil er graag meer over horen.

    Groeten Ingrid Verhoeven
    ingrid.verhoeven@gmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Dian

Actief sinds 13 Aug. 2009
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 61588

Voorgaande reizen:

25 Februari 2022 - 26 Maart 2022

Guatemala 2022, cultuur en natuur

05 November 2021 - 03 December 2021

2021 Thailandreis in covidtijd

12 Februari 2019 - 26 Februari 2019

Bumrungrad Hospital Bangkok 2019

17 Oktober 2017 - 17 November 2017

Backpacken Vietnam, oktober-november 2017

18 November 2014 - 17 December 2014

Backpacken Thailand Laos en Cambodja 2014

18 Januari 2011 - 03 Februari 2011

Met paps en mams 2 weekjes Thaise zon, 2011

01 September 2009 - 30 September 2009

Backpacken Thailand, going with the flow, 2009

Landen bezocht: