Ik blijf hier nog even, Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dian - WaarBenJij.nu Ik blijf hier nog even, Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dian - WaarBenJij.nu

Ik blijf hier nog even, Bangkok

Door: Dianca

Blijf op de hoogte en volg Dian

19 September 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo lieve mensen... eerst even vertellen dat ik het zo ontzettend fijn vind.... al deze mooie reacties van jullie. Ik geniet er iedere keer weer van.

Ik houd de Four Sons toch maar even aan als mijn vaste honk. Het is iets luxer dan de volgende kamer die ik op het oog had. maar een beetje privacy is nu wel erg fijn. Mijn oren zitten nog dichter dan ooit. Vanmorgen ben ik naar het ziekenhuis geweest en heb zwaardere medicijnen gekregen. Dit keer hebben ze me allerlei tests laten doen. Een gaatje maken in het vlies heeft geen zin, het water zit dieper, in de schelp. Pfft, daar ben ik lekker klaar mee. Het vervelende is dat mijn vorige medicijnen een vervelende reactie veroorzaakte. Mijn neus loopt vol en mijn longen ook. Het is net alsof ik ontzettend verkouden ben. Maar het is een reactie van de pilletjes. Nu heb ik andere, dus hopelijk is dit snel voorbij. Een wereld met alleen dof geluid en steeds weer het ... wat zeg je.... is werkelijk niet leuk. Het zet een domper op alles, maar ik laat me niet kisten en ga gewoon lekker door. In ieder geval blijf ik komende dagen in Bangkok, waar ik me uitstekend vermaak. Ik probeer al een paar dagen tijd uit te trekken om wat kleding te kopen, zelfs dat lukt me niet, mijn dagen zijn onvoorspelbaar en zijn o zo leuk.

iIs het echt zo dat het 26 graden is daar bij jullie? wooow.


  • 19 September 2009 - 08:21

    Monica:

    Ja, 25 graden of zo wordt het vandaag. Luxe hé zo halverwege september.
    Laat je niet kisten door je oren hoor, dat komt vast goed!
    Gewoon doorgaan met genieten :):)

    Liefs,

    Monica

  • 19 September 2009 - 08:25

    Ruurdtje:

    Wij trekken er ook nog steeds op uit met onze benenwagen en fiets, ook hier allemaal blije warmtegenieters.
    Veel plezier en het beste met je oren!

  • 19 September 2009 - 09:30

    Dinij En Ben:

    We ontkomen er niet aan, maar we maken ons toch wel zorgen om je oren, Dianca. Ik heb over dit verschijnsel wat gelezen op internet en je moet dit niet onderschatten. Laat je goed verzorgen en pas op jezelf!

    Liefs Ma en Pa.xxx

  • 19 September 2009 - 09:41

    Margot Herbrink:

    Hallo lieverd,

    wat vervelend dat met je oren, ik hoop dat het snel over gaat.
    Maar wat een spannend avontuur daar met jou, ik heb het idee dat je amper alleen bent, in ieder geval je nooit alleen voelt. Het verbaast me natuurlijk niet, jouw spontaniteit en enthousiasme heeft een enorme aantrekkingskracht op mensen. Waar je ook zult zijn, je zal altijd mensen om je heen hebben...
    dikke zoen en tot het volgende bericht!
    XXXX
    en het klopt, het is hier super mooi weer!

  • 19 September 2009 - 09:44

    Nicole:

    Wat rot joh, van je oren. Ga je nog wel eens duiken of ben je meteen genezen? En ben je al naar een pingpongshow geweest??? Het paaldansen heb je vast al gezien! Die meisjes vinden het hartstikke leuk als er andere vrouwen komen ipv al die mannen....
    Ik hoop dat het snel beter gaat met je oren zodat je toch nog even lekker kunt shoppen in Bangkok. Ben benieuwd waar je hierna nog naartoe gaat.

  • 19 September 2009 - 16:16

    Luka:

    Heey tante
    veel plezier in Bangkok en hopelijk zijn je oren snel weer beter. het zal in het vliegtuig waarschijnlijk ook niet prettig zijn om met dichte oren op te stijgen en te landen...gister was het bij mij 29 graden en van de week heb ik in de auto gezeten terwijl het 36 graden was (heel handig als de airco het niet doet :P )

    tot snel
    kus
    luka

  • 21 September 2009 - 15:35

    Zwanet:

    groot gelijk.. gewoon proberen te genieten...

    kussssssssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Dian

Actief sinds 13 Aug. 2009
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 61513

Voorgaande reizen:

25 Februari 2022 - 26 Maart 2022

Guatemala 2022, cultuur en natuur

05 November 2021 - 03 December 2021

2021 Thailandreis in covidtijd

12 Februari 2019 - 26 Februari 2019

Bumrungrad Hospital Bangkok 2019

17 Oktober 2017 - 17 November 2017

Backpacken Vietnam, oktober-november 2017

18 November 2014 - 17 December 2014

Backpacken Thailand Laos en Cambodja 2014

18 Januari 2011 - 03 Februari 2011

Met paps en mams 2 weekjes Thaise zon, 2011

01 September 2009 - 30 September 2009

Backpacken Thailand, going with the flow, 2009

Landen bezocht: