Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Dian - WaarBenJij.nu Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Dian - WaarBenJij.nu

Hua Hin

Door: Dianca

Blijf op de hoogte en volg Dian

29 Januari 2011 | Thailand, Hua Hin

Met de minibus zijn we afgelopen donderdag naar Hua Hin vertrokken. Een 3 uur durende reis. Het hotel dat we in gedachten hadden was vol, maar al snel hadden we een ander leuk hotelletje gevonden voor de komende 5 nachten. We zullen hier blijven totdat we weer naar Bangkok vertrekken.
Het is hier voornamelijk een rustplaatst voor gepensioneerden. Maar er zijn ook een paar erge leuke straatje met geweldige muziek en jonge mensen.
Op de zee zie je mensen kitesurfen, fantastisch gezicht, hmm, misschien iets voor mij in de toekomst?
We hebben geen spannende plannen. We willen gewoon lekker op het strand liggen, lekker eten en een beetje ronddwalen in de stad. Tenminste dat was het oorspronkelijke plan.
Er is iets veranderd. In Hua Hin schijnt een tatoeëerder te zitten die twee jaar geleden de 1ste prijs heeft gewonnen van Thailand. Ik heb vanavond een afspraak met hem. Dan gaat hij de bloem op mijn rug voorzien van sierlijke stengels. Ik ben hier superblij mee en kijk er naar uit.

• 29 Januari 2011 - 11:08

Han:

Dan mot ge wel die bluumkes veul vocht geven eej...
    Ben benieuwd naar het resultaat :)
    Geniet samen lekker verder !!!

• 29 Januari 2011 - 11:17

Ruurdtje:

Groetjes

• 29 Januari 2011 - 15:13

Dianca Dinij Ben :

Ik heb net een mailtje verstuurd naar
    jullie en lees nu dat jij Dianca de
    verleiding niet kunt weerstaan om de
    bloem op je rug nog mooier te laten
    maken. Een bloem zonder stengels is ook niet af. Ik wil hem graag zien als je thuis komt.
    tot gauw! Mieke en Willem.

• 30 Januari 2011 - 12:42

Pieternel:

Wij hebben jullie reisverslag gezien en gelezen. Geniwt nog maar fijn van de laatste vakantiedagen en kom gezond weer terug.
    Hartelijke groeten van Trudo en mij.
    Tot ziens

• 30 Januari 2011 - 20:20

Peter En Jo :

Elke dag kijken wij naar jullie reisverslagen zo leuk zijn ze, fijn dat het goed gaat. Geniet nog lekker voor je het beseft sta je op schiphol.