Hua Hin, een herinnering - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Dian - WaarBenJij.nu Hua Hin, een herinnering - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Dian - WaarBenJij.nu

Hua Hin, een herinnering

Door: Dianca

Blijf op de hoogte en volg Dian

31 Januari 2011 | Thailand, Hua Hin

Vandaag is de laatste hele dag in Hua Hin. We hebben ons hier niet verveeld. Het is een geweldige plaats. En ja hoor, niet alleen ik wilde nog iets bijzonders, maar mams heeft ook wat meegemaakt.
De tattoo op mijn rug is eindelijk af zoals ik dat al langer wilde. De lelie heeft prachtige ranken gekregen met nog 3 kleinere lelies erbij. De rank begint bij de grote lelie en eindigd bij de gecko op mijn bovenbeen. Ik heb hiervoor heel wat af moeten zien, de tatooeerder is uren lang bezig geweest. Hypnotic Kitty is de naam van de tatoeëerder
en hij is inderdaad ontzettend goed in zijn werk. Het is een prachtig geheel geworden. Ik kan deze tatoeëerde bij iedereen aanraden. Hij is snel en professioneel.

Mams is gisteren bij de schoonheidssalon geweest en heeft daar permanente make-up laten zetten op haar wenkbrauwen en lippen. In Nederland mag er geen verdoving gebruikt worden bij het zetten van deze make-up. Hier kan dat zonder problemen en het scheelt een hoop pijn. In Nederland zou dit zo'n 600 euro kosten, hier betaalden we 100 euro. Het is met veel zorg gezet en het ziet er prachtig uit.
Morgen vertrekken we naar Bangkok, naar het hotel waar we gestart zijn, we gaan met de trein. Maar vandaag nog één laatste dag aan de zee, mams in de zon en paps en ik onder de parasol.
We vinden het heerlijk om jullie reacties te lezen en kijken daar iedere dag weer naar uit, zo blijven we een beetje in contact met jullie.

  • 31 Januari 2011 - 06:45

    Luka:

    Hey Dianca

    Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. :) Jammer dat de vakantie bijna weer voorbij is, ze gaan gewoon altijd veel te snel.
    Geniet nog van je laatste dag, maar dat zal vast wel lukken :)

    Liefs
    Luka

  • 31 Januari 2011 - 08:25

    Han:

    Hai Dianca,
    Het is alsof ik er zelf weer een beetje ben, in mijn favoriete land. Wij praten snel genoeg weer bij. Je tattoo heeft niet alleen herinneringen aan Thailand maar ook aan deze trip met je ouders, da's extra mooi. Geniet ook samen van de laatste zonnestralen daar!!!
    X Han

  • 31 Januari 2011 - 08:26

    Han:

    Hai Dianca,
    Het is alsof ik er zelf weer een beetje ben, in mijn favoriete land. Wij praten snel genoeg weer bij. Je tattoo heeft niet alleen herinneringen aan Thailand maar ook aan deze trip met je ouders, da's extra mooi. Geniet ook samen van de laatste zonnestralen daar!!!
    X Han

  • 31 Januari 2011 - 08:30

    Ruurdtje:

    Hallo Dinij, Ben en Dianca,

    Mij doet het ook goed te lezen hoe leuk jullie het hebben en genieten van alles, zo met elkaar! Ja nog even.
    En Dianca, een ware REISLEIDSTER!
    Ik wens jullie dromend, een goede reis naar huis toe.

    groetjes,

    Ruurdtje

  • 31 Januari 2011 - 14:25

    Wendy:

    Heerlijk om met je mee te lezen.
    En als je weer terug bent wil ik alles van je horen. Kan ik vast plannen gaan maken voor de zomervakatie.

  • 01 Februari 2011 - 13:29

    Margot:

    Hi schat,

    als ik jullie verhalen lees krijg ik ook zo'n zin om daar weer naar toe te gaan! Ik ben benieuwd naar de je tatoe, en in februari kom ik 'm zeker bewonderen!
    dikke kus, voor jullie alledrie,
    Margot

  • 01 Februari 2011 - 22:32

    Carla:

    Alle reisverslagen heb ik gelezen. Volgens mij hebben jullie een heerlijke vakantie. Dianca ik ben benieuwd naar je tattoo. Geniet nog maar even, het zit er helaas bijna weer op. Tot snel ziens weer. X Carla.

  • 22 December 2018 - 07:34

    Lisette Bombeeck:

    Mooie reisverslag,
    Wij vertrekken binnenkort weer naar Thailand, oa naar Hua hin waar wij al 3 keer geweest zijn, en ik las van de wenkbrauw tattoo wat ik ook graag wil laten zetten daar, kun je me de naam misschien adres van de schoonheidssalon geven? ziet het er natuurlijk uit?
    Graag je reactie, groetjes Lisette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dian

Actief sinds 13 Aug. 2009
Verslag gelezen: 511
Totaal aantal bezoekers 61756

Voorgaande reizen:

25 Februari 2022 - 26 Maart 2022

Guatemala 2022, cultuur en natuur

05 November 2021 - 03 December 2021

2021 Thailandreis in covidtijd

12 Februari 2019 - 26 Februari 2019

Bumrungrad Hospital Bangkok 2019

17 Oktober 2017 - 17 November 2017

Backpacken Vietnam, oktober-november 2017

18 November 2014 - 17 December 2014

Backpacken Thailand Laos en Cambodja 2014

18 Januari 2011 - 03 Februari 2011

Met paps en mams 2 weekjes Thaise zon, 2011

01 September 2009 - 30 September 2009

Backpacken Thailand, going with the flow, 2009

Landen bezocht: