05-12-2021, weer thuis - Reisverslag uit Delft, Nederland van Dian - WaarBenJij.nu 05-12-2021, weer thuis - Reisverslag uit Delft, Nederland van Dian - WaarBenJij.nu

05-12-2021, weer thuis

Door: Dianca

Blijf op de hoogte en volg Dian

05 December 2021 | Nederland, Delft

3 November ben ik terug gevlogen naar Nederland. Het vliegtuig was nog niet half vol met mensen. Ik heb liggend kunnen slapen. Ik had een tussenstop in Doha, Qatar. Toen mijn 2de vlucht vanuit Doha opsteeg had ik een prachtig uitzicht vanaf boven. Woestijn met zee. Een rijke stad. Op meerder plekken in zee maken ze sierrijke eilandjes in allerlei vormen. Het is van bovenaf gezien een prachtig uitzicht.

Omdat ik niet 4 weken met een dikke jas rond wilde trekken, trok ik op Schiphol allerlei kledingstukken over elkaar aan. 4 graden was het hier. Ik zag er uit als een oude hippie.
Met de warmte van Thailand nog in mijn botten reisde ik met de trein naar huis.

Ik was ongeduldig want ik had mijn guppy’s bij en ik was heel nieuwsgierig hoe ze eruit zagen en of ze het hadden overleefd.
Het zijn ras guppy’s die moeilijk te krijgen zijn in Nederland. Om die reden zijn ze behoorlijk door gekweekt. Ik wilde graag mooie met sterke bloedlijn ‘Dumble Ear Red Tail guppy’s. https://www.youtube.com/watch?v=Hk0WVt_ERqw
De guppy’s waren op een professionele manier ingepakt in geïsoleerde dozen om 2 dagen vervoer aan te kunnen. Ieder guppy zat in een speciaal klein zakje.
Ze hadden de reis allemaal overleefd. 4 vrouwtjes hadden tijdens de reis baby’s gekregen. Wauw! Ik had er meteen meer dan 50 babyguppy’s bij. 9 andere vrouwtjes waren zwanger.
Zo te zien hebben mijn plantenstekjes het ook overleefd.

Wat een prachtig aandenken heb ik in huis van het mooie Thailand. Het nagenieten is begonnen.

• 05 December 2021 - 17:42

Han:

Gelukkig ben je er weer, met al je vergaarde schatten en een uitgerust hoofd!

Tags: Thailand