Effe tot rust komen in Pattaya - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Dian - WaarBenJij.nu Effe tot rust komen in Pattaya - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Dian - WaarBenJij.nu

Effe tot rust komen in Pattaya

Door: Dianca

Blijf op de hoogte en volg Dian

16 September 2009 | Thailand, Pattaya

Het is alweer twee dagen geleden dat ik in Pattaya ben aangekomen. De reis is uitstekend verlopen. Pattaya was wel een shock, ook al wist ik wat me te wachten stond. De eerste nacht heb ik door gebracht in een Hotel, midden in het uitgaansgebied. Samen met iemand die ik onderweg heb leren kennen. De volgende dag, gisteren, ben ik een internetkennis op gaan zoeken. Een Expat, Deens, die hier woont. Ik ben nog steeds bij hem. Hij heeft een prachtig appartement en ik merk dat ik mezelf moe ga voelen door al dat gereis. Ik heb even wat rust nodg. Dus of de visum, die ik inmiddels al op zak heb voor Laos, nog gebruikt gaat worden.... ik weet het niet. We zien wel.

Op het moment geniet ik van het gezelschap van een lieve man die mij zo gastvrij in huis opgenomen heeft. Vanmorgen is hij met me naar het ziekenhuis geweest, omdat mijn oren nog steeds dicht zitten van het water, alweer 12 dagen geleden. Heel bijzonder die ziekenhuizen hier. Het lijken wel luxe hotels en je wordt er op handen gedragen. Een dokter heeft naar mijn oren gekeken en me de juiste medicijnen meegegeven. Ik moet dus alleen nog het geduld hebben om ze hun werk te laten doen. Stom ook van mezelf om zo lang te wachten voordat ik hier zelf actie in onderneem, maar ik heb steeds gedacht dat het op een gegeven moment wel over zou gaan.

Zoals ik al vertelde ben ik bij een internet kennis, in een zeer lux appartement. Ik heb een eigen tweepersoonbed met badkamer. Gisteren kon ik eindelijk al mijn kleding uitwassen, dat hangt nu te drogen. Het uitzicht over zee en Pattaya is prachtig vanaf de 15de verdieping. Het is hier heerlijk. Zo meteen gaan we naar beneden , naar het zwembad, direct aan zee. Ik kom op het moment dus echt niets te kort.

Tot sprekens xxxxx

  • 16 September 2009 - 09:38

    Zwanet:

    laat je zelf maar even lekker in de watten leggen.. heb je wel verdiend... en dat gereis kan je inderdaad zeer vermoeid maken....

    rust maar lekker uit..
    en heb plezier...

    dikke kus.. uit groningen

  • 16 September 2009 - 09:50

    Ruurdtje:

    Wat heb je het toch leuk!

  • 16 September 2009 - 09:50

    Monica:

    Zooo, dat klinkt niet verkeerd! Heerlijk even in zo'n luxe appartement en dan ook nog al je kleren schoon. Geniet ervan!


  • 16 September 2009 - 10:33

    Han:

    Kijk, dat kan een mens soms zo nodig hebben :)
    Wat westerse luxe, schone was, even de beentjes op de bank...
    Daarna natuurlijk weer lekker door he...
    Geniet ervan, kanjertje

  • 16 September 2009 - 11:58

    Evelien:

    heerlijke genieten meid!!! geniet van de rust en zo van je schone kleren!!!

    liefs en een knuffel

  • 16 September 2009 - 13:28

    Edith:

    Jaloezie werkt nog steeds hier! We missen je enorm maar genieten elke keer weer van je verhalen die hier ook uitgebreid worden besproken!
    Geniet er nog even van!

    Liefs en knuffel

  • 16 September 2009 - 14:40

    Margot Herbrink:

    Hi schatje,

    nou heb ik net een heel verhaal zitten schrijven maar druk op een verkeerde knop... weg.
    Wat ik schreef is dat het zo heerlijk is om even uit te rusten nu. En dat internet zo'n gaaf medium is, je bent nu bij iemand die je nog nooit gezien hebt, maar die zich over je ontfermt, met je naar het ziekenhuis gaat, z'n huis openstelt, fantastisch toch!
    Ik ga nu het gras maar even maaien... verschil moet er zijn.
    Tot de volgende mail!

    xxx dikke zoen,
    Margot

  • 16 September 2009 - 20:41

    Kitty Merza:

    tjonge dat klingt goed allemaal. lekker je gang gaan, geen stress, mooi weer, allemaal nieuwe indrukken opdoen. Je doet het toch allemaal. Ik bewonder je om je lef.
    Lieve vriendin pas goed op jezelf en tot gauw. Denk aan je! x knuffel
    Kitty

  • 17 September 2009 - 06:59

    Edith...Amsterdam:

    Weet niet welke Edith dat stukje geschreven heeft ...maar ik was het niet ( zus van Danny hier )
    Effe chillen meid heerlijk toch...alle indrukken even op je in laten werken..
    Je hebt al veel gezien ..
    Hmm dat van die oren oei ..druk van het duiken heeft niet veel goed gedaan...hopelijk ben je snel van je klachten af schat.

    Volgens mij gaat de tijd daar razend snel !!! ???

    Dikke knuf !!!!

  • 18 September 2009 - 11:06

    Ellen:

    Hoi lieve schat,

    De hele wereld ligt nog voor je open, dus je kunt toch nog altijd naar Laos.
    Gaan we toch de volgende keer een groepsreis doen met al je vrienden (en-innen) die hier al ooit een reactie hebben geplaatst.
    Ik denk dat iedereen de volgende keer wel met je mee wil.
    Je verhalen zijn geweldig!!!

    Veel liefs, Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Pattaya

Dian

Actief sinds 13 Aug. 2009
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 61573

Voorgaande reizen:

25 Februari 2022 - 26 Maart 2022

Guatemala 2022, cultuur en natuur

05 November 2021 - 03 December 2021

2021 Thailandreis in covidtijd

12 Februari 2019 - 26 Februari 2019

Bumrungrad Hospital Bangkok 2019

17 Oktober 2017 - 17 November 2017

Backpacken Vietnam, oktober-november 2017

18 November 2014 - 17 December 2014

Backpacken Thailand Laos en Cambodja 2014

18 Januari 2011 - 03 Februari 2011

Met paps en mams 2 weekjes Thaise zon, 2011

01 September 2009 - 30 September 2009

Backpacken Thailand, going with the flow, 2009

Landen bezocht: