15-11-2021 Kho Phi Phi my highlights - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Dian - WaarBenJij.nu 15-11-2021 Kho Phi Phi my highlights - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Dian - WaarBenJij.nu

15-11-2021 Kho Phi Phi my highlights

Door: Dianca

Blijf op de hoogte en volg Dian

15 November 2021 | Thailand, Krabi

Rekening houdend dat ik tijdens Covid tijd in Koh Phi Phi was, waardoor de beleving misschien toch anders kan zijn dan in normale tijd. Ik zat er tijdens een hele rustige periode. Eerlijk is eerlijk, ik moet er niet aan denken om op dit overvolle eiland te zijn in normale tijd.

Voor degene die van plan is om naar Koh Phi Phi te gaan, dit waren mijn highlights

P2 Woods Loft Hotel
Begin 2020 gerenoveerd, alles ziet er als nieuw uit. De kamer is heerlijk en heeft een geweldig bed. Op de tweede verdieping is een terras met hangmatten. Er is geen zwembad. Maar is er zee alom aanwezig dus gaat gaat daarom zeuren :)

Thaimassage bij
Het is redelijk klein en schattig salon met vriendelijke dames. Tijdens mijn reizen in Thailand heb ik vele massages gehad en ik kan het verschil voelen. Deze dames weten wat ze doen. Ze leveren echt goed werk.

Duiken bij Adventure Club
Ik heb genoten van de instructeurs en de heerlijke ontspannende sfeer onder hen. Ze waren blij dat ze weer werk hadden. Het was er niet erg druk waardoor ik voor mezelf een instructeur had, super luxe gevoel.